تغییر ناگهانی تصمیم نکونام؛ یک بازیکن در آستانه امضای قرارداد با استقلال

به گزارش خیمه نیوز، مدافع فصل قبل استقلال با تصمیم احتمالی نکونام در این تیم ماندگار خواهد شد.

تغییر ناگهانی تصمیم نکونام؛ یک بازیکن در آستانه امضای قرارداد با استقلال

به گزارش خبرنگاران، عارف غلامی یکی از بازیکنان خبرساز استقلال در جابجایی بوده است؛ مدافع باتجربه آبی پوشان که قراردادش با این باشگاه پایان یافته، یکی از نفراتی است که جواد نکونام در اوایل حضور در استقلال نظری روی او نداشت.

سرمربی استقلال در لیستی که ابتدا به مسئولان باشگاه استقلال ارائه نموده بود نام عارف غلامی را برای تمدید قرار نداد تا این بازیکن یکی از اولین خروجی های آبی ها لقب بگیرد. درباره غلامی حتی شایعاتی منتشر شد که مورد توجه بعضی تیم های دیگر قرار گرفته و احتمال پیوستنش به یک تیم مطرح لیگ هم وجود داشت.

حالا اما ظاهرا نظر جواد نکونام درباره غلامی با توجه به بعضی اتفاقات تغییر نموده و احتمال تمدید قرارداد این مدافع افزایش یافته است. ظاهرا بعضی دستیاران نکونام و نزدیکان سرمربی با او درباره غلامی صحبت کردند و از این مربی خواسته اند که با توجه به عدم حصول نتیجه در عقد قرارداد، بازیکنانی مثل سامان فلاح مدافع پیکان عارف غلامی را نگه دارد و حالا محتمل است این امر به وقوع بپیوندد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما مدیران استقلال در صحبت های تازه ای که با غلامی داشته اند برای تمدید قرارداد او ابراز تمایل کردند و حالا به نظر می رسد او به زودی پای میز مذاکره با آبی پوشان بنشیند. اتفاقی که می تواند منجر به تمدید قرارداد مدافع باتجربه با استقلال گردد.

استقلال تا به امروز در پست دفاع وسط قرارداد محمدحسین مرادمند را تمدید نموده و آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی را به خدمت گرفته است. اگر عارف غلامی هم به جمع آبی ها ملحق گردد، جمع مدافعان وسط استقلال تکمیل خواهد شد و دیگر نیازی به مدافع تازه نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1579

به "تغییر ناگهانی تصمیم نکونام؛ یک بازیکن در آستانه امضای قرارداد با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ناگهانی تصمیم نکونام؛ یک بازیکن در آستانه امضای قرارداد با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید